Sunday, January 18, 2009

财神到!

***
我前几天和一班朋友去唱K
大展歌喉
还有大吃一顿
真的是一个字:爽

那是因为那天的菜式真的和平时很不一样
不仅丰富
好吃
而且
好抵
就是四个字形容:平到出汁

因为当天有
生蚝 螃蟹 鱼翅
三文鱼 干瑶柱
还有
大头虾

不用我讲酱多
你们看了以下照片,就懂是多丰盛了

哗!


哗哗!


哗哗哗!



其实,我想讲的是
以上的照片都和当天的食物无关
都是我从internet找回来的
因为我顾着吃,忘了拍照
所以,你可以知道
有多好吃了

还有,那天我碰到了redbox财神爷
还和他拍照留念


这张是真的当天拍的照片,不是internet找的
我想他应该是蛮无奈的
不知道我的尖叫声,有没有吓倒他
下次记得敲门
哈哈

新年快到了
祝大家新年快乐,万事如意!~


***
财神到 财神到 好心得好報
财神话 财神话 揾钱要正道
财神到 财神到 好走快兩步
得到他睇起你 你有前途!
***

8 comments:

Snakey said...

How come you can get the photo so fast one? Why I haven't receive one?

I still laugh once I think about the day "incident", hahaha。

Chiamy said...

It is bcos I ask hc poslaju send to me one.. that is why I get it so fast..

I know why you laugh.. you must be laughing at me.. I so xia sui lor >_<

Key said...

哈哈,
财神爷的表情真的好像很无奈酱。。。

孤Owl的王子- Nick Goh said...

gong xi fatt choi....remember my angpow.... hhehe

H@3 said...

Not so xia sui la... Mayb got also abit nia la...
Haha dunno his hearth got ping ling pang lang anot?

Chiamy said...

Haha... Now i only know u got a name called Arial oh... hehehe.. Arial..

How come his heart will ping ling pang lang? 小鹿乱撞? haha.

H@3 said...

小鹿乱撞?Tat I dunno oh, have to ask him. But i dint he was more hurt rather den attracted gua. haha..

小雪人 (lil' Sn0wY) said...

牛年快乐~